Δύο «στρατόπεδα» για το άνοιγμα των σχολείων

Σε σταυρόλεξο για δυνατούς λύτες εξελίσσεται για τους επιστήμονες η επαναλειτουργία των σχολείων.

Το άνοιγμα των σχολικών αιθουσών αποτελεί μεγάλο ζήτημα καθώς αυτό εξαρτάται από πολλούς παράγοντες, κυρίως με εκείνους που έχουν να κάνουν με τις οικογένειες. Στην ουσία είναι ένα θέμα που αποτελεί «πονοκέφαλο» για την κυβέρνηση, καθώς συγκεντρώνει πολλές και σύνθετες παραμέτρους.

Το κλείσιμο όλων των σχολικών μονάδων ήταν το πρώτο μέτρο που είχε ληφθεί στη χώρα μας και ίσχυσε από τις 11 Μαρτίου, ωστόσο με νεότερη υπουργική απόφαση παρέτεινε το κλείσιμο των σχολείων μέχρι και τις 11 Μαΐου.

Ο επικεφαλής της Επιτροπής Εμπειρογνωμόνων, καθηγητής κ. Σωτήρης Τσιόδρας εξήγησε κατά τη χθεσινή ενημέρωση πως «το θέμα των σχολείων είναι πολυπαραγοντικό και μας απασχολεί. Θα εξετάσουμε όλους τους παράγοντες, που σχετίζονται με τα παιδιά, τις οικογένειες, τα ευπαθή άτομα». Επανέλαβε πως τα ερευνητικά δεδομένα δείχνουν πως τα παιδιά κινδυνεύουν λιγότερο από άλλες ομάδες του πληθυσμού και πως ο ρόλος τους στη διασπορά είναι περιορισμένος.

Οι ειδικοί για την επαναλειτουργία των σχολείων

Σήμερα έχει προγραμματιστεί εκ νέου συνεδρίαση των επιδημιολόγων για το θέμα των σχολείων, όπως και άλλη συνεδρίαση όλων των ειδικών της Επιτροπής.

Μερίδα επιστημόνων θεωρεί πως στο τραπέζι της…τηλεδιάσκεψης πρέπει να συζητηθεί επί του παρόντος μόνο η επιστροφή των μαθητών της Γ’ Λυκείου στα θρανία, πιθανότατα στις 11 Μαΐου και υπό συγκεκριμένους όρους, και απορρίπτει κατηγορηματικά την επιστροφή στη σχολική ζωή για τους άλλους μαθητές.

Από την άλλη πλευρά, υπάρχουν οι ειδικοί οι οποίοι θεωρούν πως πρέπει να γίνει μέσα στον Μάιο σταδιακά η επανεκκίνηση σε όλες τις εκπαιδευτικές βαθμίδες και να ολοκληρωθεί διά ζώσης το σχολικό έτος για όλους τους μαθητές, ενώ παράλληλα υποστηρίζουν και τη λειτουργία των παιδικών σταθμών και νηπιαγωγείων.

Κεραμέως : Υπάρχει ενδεχόμενο παράτασης της σχολικής χρονιάς

Η υπουργός Παιδείας, Νίκη Κεραμέως, μίλησε στην εκπομπή «LIVE NEWS» για το νέο νομοσχέδιο της κυβέρνησης για την παιδεία, αλλά και για την επαναλειτουργία των σχολείων εν μέσω πανδημίας, βάζοντας στο τραπέζι ενδεχόμενο παράτασης της σχολικής χρονιάς.

«Αντιμετωπίζουμε μια μεγάλη υγειονομική κρίση, με προεκτάσεις σε όλες τις εκφάνσεις της ζωής. Η ζωή συνεχίζεται. Πρέπει να φροντίσουμε για την εύρυθμη λειτουργία των σχολείων» τόνισε αρχικά.

Η κ. Κεραμέως κατέστησε ξανά σαφές ότι στόχος είναι οι Πανελλαδικές να ξεκινήσουν μέσα στον Ιούνιο.

Πρώτη προτεραιότητα του υπουργείου είναι οι μαθητές της Γ’ Λυκείου και επιδιώκεται οι Πανελλαδικές να ξεκινήσουν μέσα στον Ιούνιο και να ολοκληρωθούν μέσα στον Ιούλιο, σημείωσε χαρακτηριστικά.

Όπως ανέφερε, «έως τώρα έχουμε πορευτεί στη βάση των απόψεων των ειδικών. Έτσι ελήφθησαν τα μέτρα, έτσι θα πορευτούμε και στη συνέχεια»

Σύμφωνα με την ίδια, βασική μας προτεραιότητα είναι οι πανελλαδικές εξετάσεις. Να ξεκινήσουν εντός Ιουνίου και να έχουν ολοκληρωθεί τον Ιούλιο.

«Θα περιμένουμε τις τελικές εισηγήσεις των ειδικών για τα επόμενα βήματα για τα σχολεία. Έχουμε μιλήσει και το ενδεχόμενο παράτασης. Είναι ένα σενάριο το οποίο συζητείται» πρόσθεσε, σημειώνοντας πως θα έχουμε άμεσα τις απαντήσεις».

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...