Η “ART” του ΑΠΘ με νέο hi tech μονοθέσιο στον διεθνή διαγωνισμό Formula SAE

Στην αυγή του 2020 και μετά από δεκατέσσερα και πλέον χρόνια λειτουργίας η Aristotle Racing Team (ART) ετοιμάζεται, όπως είχε πράξει και το θερινό εξάμηνο του 2006, να ριχτεί το φετινό καλοκαίρι στη μάχη του απαιτητικότατου διαγωνισμού “Student Formula” και να διαγωνιστεί για άλλη μια φορά, κρινόμενη για τον σχεδιασμό, την κατασκευή και τη δοκιμή ενός μονοθέσιου αμαξιού στον παγκόσμιο διαγωνισμό Formula SAE.

“Στόχος είναι φέτος το καλοκαίρι και αφού γίνουν οι δοκιμές, να συμμετέχουμε σε τρεις διαγωνισμούς, ενδεικτικά θα θέλαμε να συμμετέχουμε σε Ιταλία, Γερμανία και ενδεχομένως στην Τσεχία” εξήγησε μιλώντας στον ραδιοφωνικό σταθμό του ΑΠΕ- ΜΠΕ, “Πρακτορείο 104,9 FM”, ο Γιώργος Γκέσιος, αρχηγός της Aristotle Racing Team, σπουδαστής μηχανολόγος μηχανικός, που έδωσε το περίγραμμα των προσπαθειών της ανανεωμένης ομάδας.

Ένα νέο hi tech μονοθέσιο καρπός δουλειάς ενός έτους

“Το ART 20 είναι η προσπάθεια ενός έτους, τμήμα ενός διετούς πλάνου, που ξεκινήσαμε πέρυσι τέτοια εποχή. Θέλαμε να σχεδιάσουμε ένα νέο αυτοκίνητο, ένα αυτοκίνητο το οποίο θα είναι σε θέση, όπως άλλωστε ήταν και τα προηγούμενα αυτοκίνητα της ομάδας, να ανταγωνίζεται σε υψηλό επίπεδο τις υπόλοιπες ομάδες από όλο τον κόσμο. Έτσι, αφιερώσαμε έναν χρόνο στον σχεδιασμό του νέου αυτοκινήτου, προκειμένου να δούμε περισσότερες λεπτομέρειες και είμαστε σε θέση πλέον να παρουσιάσουμε ένα αυτοκίνητο πολύ πιο ανταγωνιστικό από τα προηγούμενα αυτοκίνητά μας. Θέλουμε να δει ο κόσμος πως σε ελληνικά πανεπιστήμια γίνονται τέτοιες μεγάλες δράσεις” εξήγησε ο κ.Γκέσιος, που περιέγραψε με λεπτομέρεια την πολύπλοκη, τεχνολογικά κορυφαία διαδικασία, μέσα από την οποία προκύπτει ένα νέο μονοθέσιο, κάτι που έγινε και με την “20”.

“Σχεδιάζουμε όλα τα τμήματα εμείς, ακόμη και τμήματα του κινητήρα, αφού όταν τον παίρνουμε στα χέρια μας, αυτός προέρχεται από μια μοτοσικλέτα, οπότε η ενσωμάτωσή του σε μια διαφορετική εφαρμογή, χρειάζεται και τις κατάλληλες προσαρμογές” αναφέρει ο αρχηγός της ART, που με πάθος περιέγραψε στη συνέχεια πως με τις σύγχρονες τεχνολογίες και στο πλαίσιο που ορίζουν οι κανονισμοί, τα μέλη της ART φροντίζουν ώστε στα εργαστήρια του ΑΠΘ, να “επανασχεδιάζεται οποιοδήποτε περιφερειακό (μέρος) του, προκειμένου να είναι ταυτόχρονα και συμβατό με τις προδιαγραφές των διαγωνισμών, κανόνες που πρέπει να τηρήσεις”. Κάθε στοιχείο όμως, έχει τη σημασία του και “από εκεί και πέρα, οτιδήποτε έχει να κάνει με το αυτοκίνητο, όπως το πλαίσιο, οι αναρτήσεις του, τα ηλεκτρονικά και τα αεροδυναμικά του, τα οποία είναι από σύνθετα υλικά, όπως ανθρακονήματα, μελετώνται από εμάς” εξήγησε ο κ.Γκέσιος.