Μπουκάλια λαδιού, κουτιά με μπισκότα, γυάλινα βάζα μελιού, κρασιά όλων των ποικιλιών, «ποζάρουν» αυτάρεσκα στην έκθεση «Designing for food» που διοργανώνεται στο Μακεδονικό Μουσείο Σύγχρονης Τέχνης από τον μη κερδοσκοπικό οργανισμό Creativity Platform στο πλαίσιο της Detrop – Oenos 2017. «Θέλαμε να αναδείξουμε τη συνεργασία μεταξύ παραγωγών με δημιουργούς, προκειμένου τα προϊόντα να προωθούνται με όσο το δυνατόν καλύτερους και πιο δημιουργικούς τρόπους» εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ η Ολυμπία Δάτση από το Creativity Platform.
Στην έκθεση που ξεκίνησε σήμερα και ολοκληρώνεται την Κυριακή, 5 Μαρτίου, θα παρουσιάζονται οι πολλές δημιουργικές υπηρεσίες που υποστηρίζουν την προώθηση προϊόντων τροφίμων και ποτών, όπως σχεδιασμός συσκευασίας, σχεδιασμός ιστοσελίδας, φωτογραφία και βίντεο, ταυτότητα και οπτική επικοινωνία, διαφήμιση. Συμμετέχουν συνολικά 21 δημιουργοί από όλη την Ελλάδα με προγράμματα τα οποία έχουν υλοποιηθεί στο πλαίσιο υποστήριξης και προώθησης προϊόντων του αγροδιατροφικού τομέα. Μάλιστα, σήμερα το απόγευμα, από τις 17:00 – 19:00 και αύριο, από τις 12:00 – 14:00, οι συμμετέχοντες δημιουργοί θα βρίσκονται στην έκθεση για να υποδεχθούν και να συνομιλήσουν με τους επισκέπτες, παρουσιάζοντας παράλληλα την ιστορία και τη συνεργασία πίσω από κάθε δουλειά τους.
«Θέλουμε να καταδείξουμε την ανάγκη για καλαίσθητες συσκευασίες και γενικότερα δημιουργικής προώθησης προϊόντων, ιδιαίτερα στο εξωτερικό όπου παρουσιάζουμε μια αδυναμία στον τομέα αυτόν. Μπορεί δηλαδή να έχουμε ποιοτικά προϊόντα, αλλά υστερούμε στη συσκευασία και την επεξηγηματική αναγραφή των συστατικών τους» τονίζει η κ. Δάτση.
Stock Photos provided by our partner Depositphotos