Νέες υπηρεσίες για τα μέλη του από το Επαγγελματικό Επιμελητήριο Θεσσαλονίκης

Την δημιουργία ενός νέου ηλεκτρονικού κόμβου στο Διαδίκτυο, στον οποίο το κάθε μέλος του Επαγγελματικού Επιμελητηρίου Θεσσαλονίκης θα έχει τη δυνατότητα να λαμβάνει προσωποποιημένες συμβουλές και πληροφορίες για όποιο θέμα τον απασχολεί, αποφάσισε στην χθεσινή της συνεδρίαση η Διοικητική Επιτροπή του ΕΕΘ.

Ο κόμβος θα έχει την δυνατότητα να δέχεται ερωτήματα για νομικά, φορολογικά και ασφαλιστικά θέματα. Αυτά θα απαντώνται από τους επιστημονικούς συνεργάτες του ΕΕΘ και θα στέλνονται στους ενδιαφερομένους, ενώ εάν αυτοί συναινούν, θα αναρτώνται στον ιστότοπο, καθώς ενδεχομένως να ενδιαφέρουν κι άλλους χρήστες. Με τον τρόπο αυτό αφενός μεν το κάθε μέλος θα παίρνει μία έγκυρη, χρήσιμη και επί της ουσίας απάντηση στο ζήτημα που τον απασχολεί, αφετέρου δε θα δημιουργηθεί σταδιακά μία βάση δεδομένων με απαντήσεις, που θα καλύπτουν ένα ευρύτατο φάσμα των προβλημάτων που απασχολούν τους επαγγελματίες.
Η δημιουργία του κόμβου ανατέθηκε στην Αναπτυξιακή Εταιρία του ΕΕΘ, που ήδη παρέχει πληροφόρηση στα μέλη του μέσω ραντεβού κάθε Τρίτη και Πέμπτη, με τη βοήθεια των επιστημονικών συνεργατών Γιάννη Δόβελου (Οικονομολόγου, Φοροτεχνικού Α’ Τάξης, Προέδρου της Ένωσης Φοροτεχνικών Θεσσαλονίκης) και Γιάννη Σωπασή (τ. Γεν. Διευθυντή του ΙΚΑ). Η λειτουργία του ιστοτόπου αναμένεται σε διάστημα 1,5 μήνα.
«Με τον τρόπο αυτό ανοίγουμε την γκάμα των υπηρεσιών που προσφέρουμε στα μέλη μας. Πρόκειται για μία πολύ χρήσιμη υπηρεσία και είναι κάτι το πρωτοποριακό για την χώρα μας και τον θεσμό των επιμελητηρίων. Φιλοδοξούμε να δημιουργήσουμε έναν ακόμη τρόπο με τον οποίο θα πληροφορούμε σωστά και εύκολα τα μέλη μας για τα προβλήματα, συμβάλλοντας στην λύση τους, μέσα στην τόσο δύσκολη εποχή για την αγορά και τους μικρομεσαίους επιχειρηματίες», δήλωσε μετά την συνεδρίαση ο πρόεδρος του ΕΕΘ Μιχάλης Ζορπίδης.