Ροφήματα για να ξεκινήσει καλά η μέρα σας

Η ιδανική διάρκεια νυχτερινού ύπνου είναι 7-8 ώρες διάστημα κατά το οποίο το σώμα δεν ενυδατώνεται.

Το πρωί που ξυπνάτε, το πρώτο πράγμα που πρέπει να κάνετε, είναι να ικανοποιείτε την ανάγκη του οργανισμού σας για ενυδάτωση.

5 ροφήματα που μπορείτε να πίνετε το πρωί, αντί για καφέ, προκειμένου να προσφέρετε στον οργανισμό σας την απαραίτητη ενυδάτωση:

Νερό με λεμόνι: Αποτελεί ιδανική επιλογή μετά το πρωινό ξύπνημα λόγω των αντιοξειδωτικών που περιέχει. Η ποσότητα βιταμίνης C που έχει ένα λεμόνι, αποτελεί σχεδόν το ένα τέταρτο της συνιστώμενης ημερήσιας πρόσληψης βιταμίνης C.

Χυμός λαχανικών: Τα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν τα λαχανικά, ειδικά τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά όπως το σπανάκι, έχει αποδειχτεί ότι αυξάνουν τα επίπεδα ενέργειας. Είναι επίσης πλούσια σε σίδηρο, ο οποίος βοηθά στην καλύτερη οξυγόνωση των κυττάρων και γι’ αυτό μειώνουν το αίσθημα κόπωσης.

Αφέψημα τζίντζερ: Η κατανάλωση αφεψήματος τζίντζερ το πρωί, μπορεί να καταπραΰνει τη δυσφορία του στομάχου, την τάση για ναυτία, εμετό ή διάρροια. Προσθέστε μερικές κουταλιές ψιλοκομμένο φρέσκο τζίντζερ σε ένα φλιτζάνι βραστό νερό και αφήστε το για πέντε λεπτά.

Πράσινο τσάι: Μελέτες έχουν δείξει ότι το πράσινο τσάι όχι μόνο αυξάνει τον ρυθμό του μεταβολισμού σας, αλλά βοηθά και στην καύση του λίπους.

Νερό με μηλόξιδο: Το μηλόξιδο μειώνει τη γλυκόζη του αίματος και βοηθά στην απώλεια βάρους.