Το μήνυμα ότι «στις ευρωεκλογές σημασία έχει να ψηφίσουν οι πολίτες και όχι το τι θα ψηφίσουν» προέταξαν το Εργαστήριο Ειρηνευτικής Δημοσιογραφίας του AΠΘ, η Έδρα Jean Monnet για τη Δημοσιογραφία της Ευρωπαϊκής Ολοκλήρωσης, το Europe Direct του δήμου Θεσσαλονίκης και το Γραφείο του Ευρωπαϊκού Κοινοβουλίου στην Ελλάδα, που συμμετείχαν στις δράσεις της ενημερωτικής καμπάνιας για τις ευρωεκλογές.
Όπως αναφέρει το Κέντρο Ευρωπαϊκή Πληροφόρηση Europe Direct, οι δράσεις της καμπάνιας για τις ευρωεκλογές, η οποία ξεκίνησε στη Θεσσαλονίκη τον Οκτώβριο του 2018, ολοκληρώθηκε χθες με επιτυχία με την υπαίθρια εκδήλωση στο πλακόστρωτο της Αγίας Σοφίας. Όπως τονίζει η επικεφαλής του Κέντρου Ευρωπαϊκής Πληροφόρησης Europe Direct, Χρυσάνθη Αντωνίου «ενημερώσαμε ειδικότερα τους νέους ότι έχουν το δικαίωμα να ψηφίσουν και ότι η ουσία είναι να ψηφίσουν και όχι το τι θα ψηφίσουν. Να πάρουν δηλαδή την απόφαση να βρεθούν στα εκλογικά κέντρα. Από κει και πέρα ήταν και μια αφορμή να δούνε οι πολίτες ότι υπάρχουν φορείς που συνεργάζονται και μπορούν να τους δώσουν την πληροφορία. Πίσω από τα γραφεία και τα θεσμικά όργανα υπάρχουν άνθρωποι». «Εδώ στην πόλη της Θεσσαλονίκης υπάρχουν φορείς οι οποίοι μπορούν να τους δώσουν αυτή την πληροφορία. Γι’ αυτό είναι μαζί μας η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς, το Τμήμα Δημοσιογραφίας και ΜΜΕ του ΑΠΘ, η Νεανική Ομάδα από την Καβάλα, που κάνει προσομοιώσεις Δημοτικού Συμβουλίου και οι εθελοντές από την πλατφόρμα “Αυτή τη φορά ψηφίζω”» επισήμανε η κ. Αντωνίου.
Η μεταπτυχιακή φοιτήτρια, Ιωάννα Κωστόπουλου, η οποία μετείχε στη διοργάνωση της καμπάνιας επισήμανε ότι ο σκοπός ήταν να ενημερωθούν οι πολίτες για τις ευρωεκλογές και να καταλάβουν ότι η αποχή δεν βοηθάει και να ψηφίσουν. «Ουσιαστικά τους ενημερώσαμε για τις ευρωεκλογές και ότι ψηφίζουν από την ηλικία των 17 ετών. Θέλουμε να βάλουμε στο μυαλό αυτών που έχουν μια άρνηση ότι θα ήταν καλά να πάνε να ψηφίσουν και ότι η αποχή δεν βοηθάει» ανέφερε η κ. Κωστοπούλου.