Για 7η μέρα δεν κυκλοφορούν αστικά λεωφορεία στη Θεσαλονίκη, με την ταλαιπωρία του επιβατικού κοινού να κορυφώνεται και με τους εμπλεκόμενους να επιδίδονται σε πόλεμο ανακοινώσεων. Σήμερα το πρωί συνεδριάζει το ΔΣ του ΟΑΣΘ με θέμα τις νέες προτάσεις του υπουργού Μεταφορών Χρήστου Σπίρτζη σχετικά με τα δεδουλευμένα των εργαζομένων, που κι αυτοί με τη σειρά τους συνεδριάζουν για το ίδιο θέμα στο Εργατικό Κέντρο.
Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ Χρήστος Στεφανίδης επισήμανε μιλώντας στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ότι «όσον αφορά την πρώτη πρόταση που έκανε ο υπουργός Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, αναφέρω ότι λείπουν χρήματα. Για τη δεύτερη πρόταση στην οποία ζητά εγγυητική επιστολή έχω να πώ ότι αν μπορούσα να καταθέσω εγγυητική επιστολή θα πλήρωνα με αυτά τα χρήματα το προσωπικό», είπε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ και διευκρίνισε ότι μετά το τέλος της συνεδρίασης του Διοικητικού Συμβουλίου ο υπουργός θα λάβει σαφείς απαντήσεις επί των προτάσεων. Ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ σχολίασε και τις χθεσινές δηλώσεις του υπουργού Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων, Χρήστου Σπίρτζη στην ΕΡΤ3 για συνολική λύση των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη και σχολίασε πως «ο ΟΑΣΘ ακολουθεί με θρησκευτική ευλάβεια και απόλυτη πειθαρχία τις συμβάσεις που έχει υπογράψει με το ελληνικό δημόσιο και σέβεται τους νόμους του κράτους».
Ο πρόεδρος του συνδικάτου εργαζομένων στον ΟΑΣΘ, Δημήτρης Τσερμενίδης έθεσε ένα ερώτημα: «πότε θα πληρώσει ο υπουργός; Το ¨ΘΑ¨το ζήσαμε δύο φορές και μάλιστα αναστείλαμε τις κινητοποιήσεις μας. Δεν έγινε τίποτα. Από υποσχέσεις χορτάσαμε» είπε και επισήμανε πως «τα λεωφορεία θα βγουν στους δρόμους μόνο όταν γίνει άμεση καταβολή των δεδουλευμένων». Ο κ. Τσερμενίδης διευκρίνισε ότι στη γενική συνέλευση «θα τα συζητήσουμε όλα και θα αποφασίσουμε από κοινού». Ο πρόεδρος του συνδικάτου εργαζομένων επανέλαβε ότι οι εργαζόμενοι έχουν προτείνει στον υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων να καταθέσουν πρόταση για τη συνολική λειτουργία του Οργανισμού Αστικής Συκοινωνίας Θεσσαλονίκης.
Θυμίζουμε πως μιλώνας στην ΕΡΤ3 ο Χρήστος Σπίρτζης ανέφερε πως το υπουργείο εξετάζει μια συνολική λύση για το πρόβλημα των αστικών συγκοινωνιών στη Θεσσαλονίκη προσθέτοντας ότι «δεν θα είναι πάντως μια λύση που θα αναπαράγει τη σύμβαση του 1957 και τα δισεκατομμύρια επιδοτήσεων που δίνει ο ελληνικός λαός σε συγκεριμένους ανθρώπους 60 χρόνια. Ο ΟΑΣΘ έχει συνηθίσει να διεκδικεί χρήματα από το ελληνικό Δημόσιο… χωρίς να δίνει αξιόπιστα στοιχεία. Δεν υπάρχει καμία πιθανότητα στον εκβιασμό της διοίκησης του ΟΑΣΘ, όπως γινόταν όλα αυτά τα χρόνια, και όποιων συνεπικουρούν αυτές τις διεκδικήσεις, εμείς να κάνουμε πίσω. Δεν μπορεί από το 2009 μέχρι σήμερα ο ΟΑΣΘ να έχει πάρει ένα δισεκατομμύριο και να έχει δύο μήνες δεδουλευμένα απλήρωτα», πρόσθεσε.