Τικ τοκ για επιχειρήσεις: Ο νέος τρόπος προώθησης!

Είναι γεγονός ότι τα social media έχουν μπει πλέον δυναμικά στη ζωή μας και μια εφαρμογή που έχει δεχτεί απίστευτη αναγνωρισιμότητα τα τελευταία χρόνια είναι το Τικ τοκ.

Η εφαρμογή αυτή έχει ξεπεράσει τις 2 δισεκατομμύρια λήψεις και αναμφισβήτητα φαίνεται ότι έχει αρχίσει να κυριαρχεί στον χώρο των social media. Πρόκειται για τη δημιουργία μικρών βίντεο, διάρκειας από 15 έως 30 δευτερόλεπτα, που συνήθως έχουν περιεχόμενο χιουμοριστικό, ενημερωτικό, διασκεδαστικό αλλά ακόμα και διαφημιστικό!

Οπότε σίγουρα είναι μια ιδανική λύση για προώθηση επιχειρήσεων είτε μικρών που είναι ακόμα στο ξεκίνημά τους, είτε μεγαλύτερων που θέλουν απλά να διαφημιστούν περισσότερο. Πολλές γνωστές επιχειρήσεις, πολυεθνικού χαρακτήρα έχουν ήδη ξεκινήσει να εφαρμόζουν αυτόν τον τρόπο προβολής, αναλογιζόμενοι ότι ο μέσος χρήστης περνάει τουλάχιστον 52 λεπτά την ημέρα στην εφαρμογή. 

Δεν είναι πολλά τα πράγματα που πρέπει να γνωρίζεις, ώστε να κάνεις μια προώθηση στο Τικ τοκ, αρκεί να διαθέτεις στρατηγική, αισθητική και να αποδίδεις σωστά το προϊόν που είναι για προώθηση.

Ακολούθησε τις παρακάτω συμβουλές και σίγουρα θα σου φανούν χρήσιμες!

Βασική προϋπόθεση είναι τα #Hashtags Challenges

Τα hashtag challenges προτρέπουν το κοινό να αλληλεπιδράσει με το περιεχόμενο αυτό προκειμένου να γίνει viral.

Γίνεται χρήση των hashtags, που συνήθως έχουν μικρή έκταση, ώστε να είναι αξιομνημόνευτα, ενώ εδώ μπορεί να συμπεριληφθεί και το όνομα της επιχείρησης που θέλεις να διαφημίσεις. Τα hashtags βοηθάνε τον αλγόριθμο να προωθήσει το βίντεο περισσότερο και σε άτομα που ενδεχομένως τα ενδιαφέρει.

Ένα καλό περιεχόμενο μπορεί να εμπλουτιστεί με την ιδανική μουσική που του ταιριάζει ή που είναι γνωστή εκείνο το διάστημα στο Τικ τοκ για καλύτερα αποτελέσματα! Σαφέστατα, στο περιεχόμενο του βίντεο πρέπει να φαίνεται καλά το προϊόν που θέλεις να προωθήσεις ή το όνομα του brand. 

Μην ξεχνάτε τα hashtags.

Influencers

Μια πολύ διαδεδομένη στρατηγική μάρκετινγκ είναι πλέον η προώθηση μέσω ινφλουένσερς.

Άτομα με απήχηση στον κόσμο αναλαμβάνουν τη διαφήμιση του εκάστοτε πελάτη με σκοπό την ανάδειξη και την άμεση απήχησή του. Θεωρείται κάτι σαν επένδυση πλέον, είναι μια πιο οικονομική λύση διαφήμισης και όπως έχει αποδειχθεί και πιο αποτελεσματική. Επομένως, μετά το ίνσταγκραμ, το Τικ τοκ έχει θέσει γερές βάσεις για τέτοιου είδους δραστηριότητες.

Η συμβολή των influencers.

Αυθεντικότητα 

Αυτό που θα κάνει το περιεχόμενό σας να ξεχωρίσει είναι σίγουρα η αυθεντικότητα! Να μην είναι, δηλαδή, πολύ επιτηδευμένο αλλά αυθόρμητο και παραστατικό, με δόσεις χιούμορ, ενίοτε και ευφυΐας. Σημαντική θα ήταν επίσης, και η συνεισφορά των memes που είναι αρκετά γνωστά σε όλους. Ακόμα και η χρήση ξένων λέξεων βοηθάει, ώστε να αποκτήσει μια ευρεία απήχηση.

Η αυθεντικότητα είναι βασικός παράγοντας

Μην αγνοήσετε τα tutorials, giveaways, live streams!

Είναι κάποιες τεχνικές που χρησιμοποιούνται συχνά από τα social, άρα και στο Τικ τοκ που έχουν αποδειχθεί ιδιαίτερα κερδοφόρες. Μέσω των tutorials μπορείς να κάνεις μια αναλυτική περιγραφή των προϊόντων ή του brand σου δείχνοντας τρόπους που θα διευκολύνουν τη χρήση τους ή θα περιγράφουν τη φιλοσοφία τους. 

Από την άλλη, τα giveaways φέρνουν τον πελάτη με το κοινό πολύ πιο κοντά και δημιουργούν μια σχέση εμπιστοσύνης, για τον λόγο αυτό πολλοί προτιμούν να διεξάγουν πλέον τα giveaways μέσω Τικ τοκ.

Όπως επίσης, την ίδια λογική έχουν και τα livestreams, όπου ενώνουν κοινό και επιχειρήσεις και δίνουν περισσότερες πληροφορίες στο κοινό για τους ίδιους και τη δουλειά τους.

Tutorials, giveaways, livestreams πως θα σε βοηθήσουν

Μη διστάσεις να το δοκιμάσεις!

Ακόμα και αν θεωρείς ότι η επιχείρησή σου δεν ενδείκνυται για τέτοιου είδους εφαρμογές, δοκίμασε τη διαφήμιση μέσω Τικ τοκ και θα δεις εκπληκτικά αποτελέσματα που δεν τα περίμενες. 

Μπορεί να νομίζεις ότι το ύφος της επιχείρησής σου δεν ταιριάζει με το ύφος του Τικ τοκ, αλλά πλέον τα δεδομένα έχουν αλλάξει και η πλατφόρμα αυτή χρησιμοποιείται διαρκώς για τέτοιες δράσεις και με μεγάλη επιτυχία. Ακόμα και από site με κοινωνικό ή πολιτικό περιεχόμενο.

Έχει προκαλέσει ιδιαίτερο ενδιαφέρον η απήχηση που έχει το Τικ τοκ και η επιρροή που ασκεί στο κοινό. Για τον λόγο αυτό δεν πρέπει να υποτιμάται, καθώς αποτελεί έναν από τους πλέον διαδεδομένους τρόπους διαφήμισης και με τρομερά αποτελέσματα μάλιστα. Έτσι, η επιχείρησή σου μπορεί να γίνει γνωστή και σε ένα νέο κοινό που δεν την είχε γνωρίσει έως τώρα.

Δημοφιλή άρθρα

Λαμπάκι λαδιού: Γιατί ανάβει και πώς να το διορθώσετε;

Δείτε γιατί ανάβει το λαμπάκι λαδιού στο αυτοκίνητό σας και βρείτε όλα όσα χρειάζεται να γνωρίζεται για να το διορθώσετε!

Οδηγός Πόλης: Εναλλακτικοί χώροι για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη

Αν αναζητάτε εναλλακτικούς χώρους για παιδικά πάρτυ στη Θεσσαλονίκη, διαβάστε τον οδηγό μας & κάντε τα πιο αξέχαστα πάρτυ γενεθλίων ή γιορτής!

Λεκάνη τουαλέτας: 5 Παράγοντες για τη σωστή επιλογή!

Δείτε πώς να επιλέξτε την ιδανική λεκάνη τουαλέτας για τον χώρο και τις ανάγκες σας!

5 + 1 Κοντινές Αποδράσεις από τη Θεσσαλονίκη

Έχεις ανάγκη ένα city break; Βρες 5 + 1 μοναδικές προτάσεις μια ανάσα από τη Θεσσαλονίκη!

10 + 1 Χριστουγεννιάτικα Δώρα για Άντρες: Τι δώρο να του πάρω;

Αναζητάς χριστουγεννιάτικα δώρα για άντρες, αλλά δυσκολεύεσαι να αποφασίσεις τι τελικά θα πάρεις; Tο αντρικό δώρο είναι μια κατηγορία από μόνο του, καθώς συνήθως...