Ένα εξαιρετικό εργαλείο ερμηνείας για τη συμπεριφορά και την ανάπτυξη προσωπικών δεξιοτήτων, παρουσιάστηκε στην Βιωματική Ημερίδα του Marketing Club, με θέμα την «ΣΥΝΑΛΛΑΚΤΙΚΗ ΑΝΑΛΥΣΗ», την Τετάρτη 28 Μαρτίου, στο Porto Palace, στη Θεσσαλονίκη.
Η Συναλλακτική Ανάλυση, ένα εργαλείο που δημιούργησε το Marketing και η Ιατρική, βοηθά στην κατανόηση και στη βελτίωση των διαπροσωπικών μας σχέσεων. Συγκεκριμένα, το μοντέλο της Συναλλακτικής Ανάλυσης επιτρέπει στα άτομα να αναγνωρίσουν τον εαυτό τους και το πώς αλληλεπιδρούν με τους άλλους. Η εφαρμογή των εργαλείων της Συναλλακτικής Ανάλυσης, βοηθά στην αύξηση της αποδοτικότητας και στη βελτίωση των δυνατοτήτων management.
Η βασική θεωρία της Συναλλακτικής Ανάλυσης βασίζεται στην πεποίθηση ότι η ανθρώπινη συμπεριφορά αναλύεται σε τέσσερις βασικές στάσεις ζωής και ότι επικοινωνούμε με τις τρεις καταστάσεις του “ΕΓΩ”: Γονέας, Ενήλικας, Παιδί. Οι τρεις αυτές καταστάσεις σχηματίζουν την προσωπικότητά μας, η οποία επηρεάζει και την μετέπειτα ζωή μας. Στο σεμινάριο τονίστηκε η σημασία των πεποιθήσεων στην ανάπτυξη του ανθρώπου ευρύτερα και πώς αυτές μπορούν να σταθούν εμπόδιο και να δημιουργήσουν αρνητικές επιδόσεις στη ζωή των ανθρώπων. Βασικό στοιχείο της θεωρίας της συναλλακτικής ανάλυσης, είναι τα επονομαζόμενα strokes, δηλαδή αναγνωρίσεις που διακρίνονται σε θετικές και αρνητικές και φυσικές ή ψυχολογικές.
Εισηγητές της Ημερίδας που διοργάνωσε το Marketing Club, ήταν οι κοι Παναγής Αναστάσιος, ΜΒΑ, PGr D, BA, Sales & Marketing Manager – Data Protection Officer και Αντιπρόεδρος Μ.C. και Γραμματικόπουλος Ηλίας, MD. MPH, PhDc, Ψυχίατρος- Ψυχοθεραπευτής, Υποψ. Διδάκτωρ Ιατρικής Πανεπιστημίου Ιωαννίνων.
Η εκδήλωση συγκέντρωσε πλήθος επιχειρηματιών και στελεχών, ενώ αξιοσημείωτη ήταν η συμμετοχή πολλών νέων προσώπων από το χώρο του Marketing, γεγονός που καταδεικνύει το ενδιαφέρον των ανθρώπων του Marketing για συνεχή επιμόρφωση και ενημέρωση. Μετά το τέλος της εκδήλωσης ακολούθησε το καθιερωμένο cocktail networking!