Ξεκίνησε η αντίστροφη μέτρηση για την διεξαγωγή του επετειακού 50ου ράλι ΔΕΘ που θα διεξαχθεί το ερχόμενο Σαββατοκύριακο στη Θεσσαλονίκη. Ο ΑΟΘ που είναι ένας από τους κορυφαίους διοργανωτές αγώνων αυτοκινήτου στην Ελλάδα και αυτός που επί δεκαετίες διοργανώνει το ράλι ΔΕΘ δηλώνει πανέτοιμος. Μάλιστα, θέλει να εκπλήξει θετικά αγωνιζόμενους, θεατές και υποστηρικτές.
Τα 27 πληρώματα που δήλωσαν τη συμμετοχή τους στο ράλι αποτελούν την ψυχή του αγώνα, ενώ παράλληλα θα απολαύσουν τις υπέροχες ειδικές διαδρομές του Χολομώντα, εκεί όπου ανδρώθηκε η πλειοψηφία της αφρόκρεμας των Ελλήνων οδηγών αγώνων αυτοκινήτου. Οι ειδικές διαδρομές συνολικής απόστασης 93 χιλιομέτρων είναι από τις δυσκολότερες της Ελλάδας και θα απαιτήσουν στο σύνολό τους το μέγιστο των δεξιοτήτων των οδηγών.
Να σημειώσουμε ότι το ράλι ΔΕΘ είναι αγώνα που προσμετρά στο πανελλήνιο πρωτάθλημα του οποίου οι ειδικές διαδρομές αποτελούν τις ομορφότερες και δυσκολότερες των Βαλκανίων.
“Η ΔΕΘ συνεργάζεται με τον ΑΟΘ για να διοργανώσει τον αγώνα με επιτυχία. Όπως κάνει εδώ και χρόνια. Ο αγώνας αξίζει το θαυμασμό μας, γιατί αποτελεί δύσκολη υπόθεση η οργάνωσή του. Το σημαντικότερο όλων είναι ότι βάζει τη Βόρεια Ελλάδα στο επίκεντρο του ενδιαφέροντος και δημιουργεί προεκτάσεις σε πολλούς τομείς”, τόνισε η Υφυπουργός Μακεδονίας- Θράκης, Μαρία Κόλλια Τσαρουχά.
Ο πρόεδρος του ΑΟΘ, κατά τη διάρκεια της σημερινής συνέντευξης Τύπου Σταύρος Μαράτος επισήμανε πως: “τα 50 χρόνια πέρασαν σαν παραμύθι. Τους πρώτους τρεις αγώνες τους διοργάνωσε η ΕΛΠΑ, αλλά μετά αναλάβαμε εμείς. Αρχικά ξεκίνησε το ράλι με 1300 χιλιόμετρα και πολλές χωμάτινες διαδρομές. Όμως από παλιά τα πράγματα άλλαξαν και σήμερα δεν υπάρχουν χωμάτινες διαδρομές και τα χιλιόμετρα έγιναν περίπου 300 με 93 συνολικά χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών”.
Από την πλευρά του ο διευθύνων σύμβουλος της ΔΕΘ-Helexpo, Κυριάκος Ποζρικίδης τόνισε: “Με την ευκαιρία των 50 χρόνων, εκδώσαμε μια επετειακή έκδοση με όλη την πορεία και ιστορία του θεσμού. Διαθέτει μοναδικές φωτογραφίες, δημοσιεύματα, ενώ αναγράφονται όλοι οι νικητές. Το ράλι ΔΕΘ είναι ένα αυθεντικό προϊόν της Θεσσαλονίκη. Οπως η φετινή πορεία της ΔΕΘ είναι εξαιρετική, το ίδιο θεωρώ ότι θα συμβεί και με το ράλι”.
Να σημειώσουμε ότι ο τεχνικός έλεγχος των αυτοκινήτων θα πραγματοποιηθεί το Σάββατο (10-13:00), ενώ η εκκίνηση θα δοθεί στις 15:00. Την πρώτη ημέρα θα πραγματοποιηθούν δύο ειδικές διαδρομές, ενώ την Κυριακή όπου θα ολοκληρωθεί και ο αγώνας τέσσερις ειδικές διαδρομές. Την πρώτη ημέρα τα πληρώματα, αφού περάσουν τον τεχνικό έλεγχο στη νότια Πύλη της ΔΕΘ θα ξεκινήσουν για την ειδική διαδρομή Λιβάδι-Πετροκέρασα που είναι 19.70 χλμ. και μια κλασική διαδρομή στον Χολομώντα 23.20 χλμ. μέχρι να ?δουν? το parc ferme στην κεντρική πλατεία του Πολυγύρου. Η δεύτερη μέρα ξεκινάει με μια δύσκολη Παλαιόχωρα των 21.02 χλμ. ακολουθούμενη από δύο Τσουκαλάδες των 10.88 χλμ. έκαστος με ενδιάμεσο service και ένα Λιβάδι -power stage των 7.31 χλμ. που θα οδηγήσει τα καταπονημένα πληρώματα και τα αγωνιστικά τους εκεί από όπου ξεκίνησαν την προηγουμένη στην νότια Πύλη της ΔΕΘ όπου και ο τερματισμός του αγώνα.
Πηγή: ΑΠΕ/ΜΠΕ