Στ. Παππάς: Μετά από διάλογο με τις τοπικές κοινωνίες οποιαδήποτε αλλαγή στις γραμμές του ΟΑΣΘ

Ο σχεδιασμός για τη βελτίωση των αστικών συγκοινωνιών και οι όποιες παρεμβάσεις προτείνονται, περιλαμβάνουν το διάλογο και τη συνεννόηση με τις τοπικές κοινωνίες, τόνισε ο πρόεδρος του ΟΑΣΘ, Στέλιος Παππάς, απαντώντας σε σχετική ερώτηση δημοσιογράφου, στο περιθώριο εκδήλωσης για τις συγκοινωνίες που διοργανώθηκε, από δημοτική παράταξη, σε αίθουσα του δημαρχείου Αμπελοκήπων – Μενεμένης.

«Επιχειρούμε να προτείνουμε κάποιες καινούργιες βελτιώσεις. Στον ΟΣΕΘ, εμείς, έχουμε στείλει μια πρόταση, με βάση τις σημερινές δυνατότητες. Δεν πιστεύουμε ότι είναι η συνολικότερη λύση, αλλά τηρουμένων των αναλογιών, μια ανάσα για την πόλη. Ο ΟΣΕΘ θα την αξιολογήσει θα καλέσει και τους δημοτικούς φορείς» είπε ο κ. Παππάς.

Σε ερώτηση, εάν επίκειται κατάργηση της λεωφορειακής γραμμής 25, θέμα που απασχόλησε εκτάκτως το δημοτικό συμβούλιο του δήμου Νεάπολης – Συκεών, ο κ. Παππάς απάντησε:

«Κοιτάξτε, δεν είμαστε εμείς αυτοί που θα την καταργήσουμε, ή θα την καθιερώσουμε. Εμείς αυτό που μπορούμε να κάνουμε είναι μια πρόταση. Από εκεί και πέρα ο συνολικός σχεδιασμός θα προκύψει από το διάλογο» είπε ο κ. Παππάς. Πρόσθεσε, ότι πρόθεση του ΟΑΣΘ είναι να βελτιωθεί, όσο γίνεται περισσότερο, η συγκοινωνία και επομένως, σε συνεργασία και με τον ΟΣΕΘ και με τις τοπικές κοινωνίες θα επιδιωχθεί να συνδιαμορφωθεί ένα συνολικότερο σχέδιο, για να εξυπηρετούνται καλύτερα οι πολίτες.

«Ο κάθε δήμος θέλει τη δική του εξυπηρέτηση. Θέλει να παίρνει πολίτη από το δήμο του και να τον πηγαίνει στο κέντρο. Δε μπορεί να συνεκτιμήσει ότι όσα περισσότερα λεωφορεία πηγαίνουν στο κέντρο, τόσο δυσχεραίνεται το συνολικό συγκοινωνιακό έργο. Χρειαζόμαστε, ένα συνολικό σχέδιο, το οποίο θα το συναποφασίσουμε όλοι μαζί, για να μπορέσουμε να διευκολύνουμε το μεγαλύτερο δυνατό πληθυσμό κάθε περιοχής» είπε ο κ. Παππάς και συνέχισε :

«Η πρόθεση μας είναι να βελτιώσουμε και η βελτίωση έχει να κάνει με συνολική συνεννόηση δεν είναι ζήτημα ενός δήμου είναι ζήτημα όλων των δήμων. Στο πρόγραμμα μας, ως ΟΑΣΘ, είναι να κάνουμε μια συνολική συνάντηση με δήμους της περιφέρειας και του δήμου Θεσσαλονίκης, μια ειδική συνάντηση με το δημοτικό συμβούλιο της Θεσσαλονίκης για να τους εξηγήσουμε που βρίσκονται αυτή τη στιγμή τα πράγματα».

Μιλώντας, στην ίδια εκδήλωση, για την ανάγκη συνεννόησης και συνεργασίας με την τοπική αυτοδιοίκηση, ο κ. Αμπατζάς τόνισε ότι, οι όποιες αλλαγές προτείνονται στις γραμμές, για μεγαλύτερη συγκοινωνιακή αξιοπιστία και κάλυψη, δε θα γίνουν με αιφνιδιασμό των τοπικών κοινωνιών, αλλά με συνεννόηση μαζί τους, με τον ΟΑΣΘ, με τους εργαζόμενους, με τους δήμους και οι όποιες παρατηρήσεις θα ενσωματώνονται στην αρχική πρόταση, ώστε να διαμορφωθεί από κοινού, η πιο πρόσφορη λύση.

«Εμείς δε θέλουμε να αιφνιδιάσουμε την τοπική κοινωνία, ούτε κανένα δήμο, ούτε να παρέμβουμε για να χαλάσουμε κάτι» σχολίασε αναφορικά με το θέμα, ο πρόεδρος του ΟΣΕΘ.

Ανέφερε, ωστόσο, ότι σε ορισμένες περιπτώσεις, όταν τεκμηριώνεται ότι οι αλλαγές είναι προς μια θετική κατεύθυνση, όλοι πρέπει να είναι ανοιχτοί στη συζήτηση, με μόνο στόχο τη διευκόλυνση των πολιτών. Σημείωσε, για παράδειγμα, ότι στη νοοτροπία πολλών, η μετεπιβίβαση δεν είναι ανεκτή, ενώ μπορεί να σε πολλές περιπτώσεις και «συγκοινωνιακά και επιστημονικά» να αποδεικνύεται ως η καλύτερη λύση και «ειδικά, όταν θα ολοκληρωθεί το μετρό».
«Αλλά, επιμένω, ότι δε θέλουμε να αιφνιδιάσουμε κανένα, ούτε να χαλάσουμε τίποτε» είπε ο κ. Αμπατζάς.

ΑΠΕ